úterý 29. listopadu 2011

Adventní čas

Chvíli to už vypadalo, že nestihnu letost vytvořit žádný adventní svícen. Nakonec to bylo jen tak tak a na poslední chvíli.


Tentokrát jsem nehledala žádné složitosti. Pokud sledujete moje tvoření, víte, že jsem použila košík z loňského adventního svícnu. Ten jsem vystlala bílou látkou, naaranžovala svíčky a prostor mezi nimi jsem vysypala solí. Nahoru jsem jen tak položila šišky, skořici (použijte radši celou :-) a další vánoční ozdoby - a je hotovo. Výhodou tohoto uspořádádání je, že svícen máme každý den jiný. Naše malá s obrovským nadšením chodí každému kdo má zájem ukazovat ozdůbky a samozřejmě je nikdy nedá zpět na stejné místo :-) Přiletěli k nám andělé /nebo že by odlétali?/. Našla jsem pár zbytků transparentní samolepící fólie, tak jsem je použila na andělská křídla na okno.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...