pátek 18. listopadu 2011

Vánoční quilt

Na stole mi leží první řada vánočního quiltu. Poprvé zkouším 2 styly quilt as you go, tak doufám, že se mi to povede. U Bellet jsem si koupila set látek z kolekce Jovial a už od začátku mi bylo jasné, že s ní něco vánočního musím spáchat. A protože mě na netu zaujal motiv balíčků na provázku, začala jsem počítat. Dalo to fušku to dát dohromady, už proto že já "filuta" jsem si vymyslela ne všechny díly stejně velké. Nakonec z toho nebude deka 150x150, jak jsem původně plánovala, několikrát jsem totiž škrtala a přepisovala, ale spíše ubrus nebo obrázek na zeď.



Aby jste si nemysleli, že od doby modré hvězdné deky nevzniklo nic většího - i když jsem slibovala, že je to nadlouho poslední velká věc, kterou jsem udělala :-)) Ale tak nějak jsem si říkala, že to musím zvládnout a jen tak něco mě nezlomí, tak od té doby vzniklo už několik velkých dek. Růžovou pro Lucinku i s polštářkem jsem ušila během jejích "prázdnin" s babičkou a dědou v Řecku. Oranžová pro Julii vznikla během léta v kurzu quiltování s Belletfabrics a poslední kostičkovaná, vzpomínková je ze zbytků látek starých a ještě starších.

1 komentář:

Monika řekl(a)...

Jémine, ty jsou krásné.....ta oranžová je bombová....veselá, barevná, krásná...:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...