středa 30. listopadu 2011

SWAP

Ještě mě čeká došít některé věci do swapu "Swap Christmas Teacosy" a poslat balíček do Holandska. Jsem moc zvědavá, co přijde na mou adresu ;-) Zatím vám neukážu, co mám hotové. Co kdyby někdo šmejdil :-))

Mám objednané dvě krásné knížky z Anglie o quiltu, ale dnes se ke mně dostala zpráva, že je cestou "ježíšek" přibalil ke svým dárkům. Potvůrka. A já se na ně tak těšila. Tak zatím "překopávám" svůj web. Do budoucna by to mělo být tak, že web bude věnován převážně věcem rodinným a mému "genealogickému bádání" a sem do blogu chci přesunout své tvoření.

Zdárné pokračování "zatím" má i vánoční quilt. Už mám tři řady hotové - zadní část zapošívám matracovým stehem, tak to nejde tak rychle, jak bych chtěla :-) Na zadní straně "by mi měla" vzniknout taková zebra. Pět pruhů vánočních látek, rozdělených bílými úzkými proužky bílé látky. Vymyšlené to je, teď to ještě došít, ať z toho není kostlivec na příští vánoce :-) Tady jsou zatím 2 ks a zatím jen našpendlené.



1 komentář:

LucieH řekl(a)...

Teda Marťo,jak to při dětech stíháš.Ne že bych doma nic netvořila, ale rozhodně ne tak jak ty.Obdivuju šité medvídky a vůbec.Lucyk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...