pátek 20. ledna 2012

Girlandy - garlands

Během prosince se v mém okolí narodily hned dvě děti: Tobias a Martinka a v lednu se kamarádce narodila Kristýnka. Tak nějak mě to naladilo na miminkovskou vlnu (tedy ne že bych plánovala další rozšíření rodiny :-)) a protože se nám při různých dětských oslavách osvědčily vlaječkové grilandy. Ušila jsem hned dvě - pro kluka a pro holčičku. Ty loňské měly ještě klasický tvar trojúhelníků, ale teď jsem si chtěla vyzkoušet něco nového, takže tu máme obloučky a vlaječky. Obě dvě vypadají na okně parádně.



Šikovné švadlenky to jistě zvládnou samy. Není na tom nic těžkého. Udělejte si šablonku z papíru - tvar i velikost záleží jen na vás. Látku přehnout, lícem k sobě, obkreslit šablonku a sešít. Protočit a je to. A to všechno x-krát, dle velikosti girlandy. Doporučuji dát nějakou lehkou výztuhu - vlizelín nebo něco podobného. Já mám tenkou nažehlovací papírovou výztuhu, jaká se dává třeba do manžet. Vlaječky jsou tak pevnější a trochu šustí.

2 komentáře:

Monika řekl(a)...

Nádherné girlandičky.....:-D

Avondster řekl(a)...

Děkuju :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...