čtvrtek 16. února 2012

Květinové věnečky - floral wreaths

Blíží se jaro, tedy alespoň to všude říkají :-) Tak jsem se připravila a o víkendu jsem začala tvořit věnečky. Nenechala jsem nic náhodě ;-) a protože loni to bylo samé: "Jé, Marti, ty jsou krásné, ale já bych ho potřebovala v ..... barvě, aby se mi hodil do...." (Za tečky si doplňte co libo.) Udělala jsem si doma velkovýrobu :-)) a věnečky mám ve všech možných barvách od vyloženě jarních až po černou - a další jsou ve výrobě :-) Tvorba kanzashi kytiček je velmi jednoduchá (návod najdete kdekoliv na internetu) a šikulky jako vy zvládnou takový věneček raz-dva. Jako základ jsem použila karton, který jsem obalila látkou a kytičky na něj přilepila tavnou pistolí. Takže potřebujete jen spoustu látkových ostřižků a taky času ;-)

A jde se na to....

6 komentářů:

LucieH řekl(a)...

Tééééda ty jsi neúnavná.Moc krásné,čas bych měla ale zatím není chuť tak zkusím aspon nashromáždit vhodné zbytky a pak to třeba přijde:-)))

Ajka řekl(a)...

pááni, tys ale pilná ... máš je nádherné!!

Cattinka řekl(a)...

So schöne Ideen für die Blumen, die Kränze sind alle wunderschön.
LG
KATRIN W.

Avondster řekl(a)...

Vielen dank, Catti.

Amelie řekl(a)...

Nádherné kytičky, krásné věnečky.

Zuzu řekl(a)...

Jé to je krásné!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...