pondělí 6. února 2012

Lednové těšení

Když jsme s Jájou ležely v nemocnici, došla lednová Marina. Už náhled u Bellet na blogu mě úplně nadchnul. Nádherná, opět skvostné věci. Těšila jsem se, už abychom byly doma. Nejradši bych hned tvořila, ale měla jsem alespoň svůj bonzblok, na nápady a skici. Tu kulatou kabelku prostě musím mít, a vestička pro holky bude taky výborný projekt. A protože v nemocnici mně ručičky zahálely, hned po návratu jsem se vrhla do šití. Jen asi nad dekou "ohrnu nos" :-) tedy ne doslova, ale klasických čtverečkových dek už mám několik. Navíc mi tam od předvánoc leží deka kostlivec s vánoční, balíčkovou tématikou, kterou jsem ještě kvůli nemocem svým i dětí nestihla dodělat - asi bude zdobit stůl až příští vánoce :-) Vždyť jsem přeci neřekla, které vánoce bude hotová :-)


Ale jak se tak brouzdám po netu obrázky a blogy, ještě víc jsem se zamilovala do látek od Sandi Henderson. Už jsem z nich několikrát šila, ale ještě jsem neměla v ruce ucelenou kolekci a zrovna u ní mě to hrozně láká. Ale je to "pálka" - zahraniční látky, i když jsou moc krásné. A tak jsem stvořila alespoň ještě jedno pouzdro pro "strýčka příhodu". :-)






4 komentáře:

DTODOCORAZON řekl(a)...

Gracias por seguirme.
Unos trabajos preciosos.
BESOS DESDE GALICIA,

Cristina řekl(a)...

Your blog is beautiul! Thank You for visit mine... I like all You do!

Avondster řekl(a)...

Thank You.

Amelie řekl(a)...

nádhera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...