pondělí 20. února 2012

Magnolia

Po dlouhé době jsem se zase dala do křížkového vyšívání. Už jsem zapomněla jak pomalu to přibývá :-) Zalíbily se mi magnólie z lednového Dekoru a usmyslela jsem si, že udělám takovou jarní kabelku - jsem moc zvědavá jak to dopadne a jestli z toho nebude kostlivec, jako z předloňsko-vánočního jmelí :-(
Kde jsou ty doby, kdy jsem každé z holek k narození (někdy až k prvním narozeninám :-)) povyšívala obrázky.

Škoda, že jsem si nevyfotila i ty velké vyšívané obrazy, dřív než jsem je poslala do světa. No nic nanovo už nebudu. :-))

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

moc pěkné výšivky !

LucieH řekl(a)...

Taky jsem od Tebe našla výšivky křížkové,chci je dát do rámečku Vojtíkovi do pokojíku,mám slona kytičku :-)))já vyšila akorát obličejík šité panence jinak křížek je pro mě tabu.

Yayi řekl(a)...

Muy bonitos tus trabajos. Te felicito.
Saludos desde Tenerife.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...