pondělí 6. února 2012

Taška Valerie a Desiré

Původně měla být tato půvabná taštička /design Bellet pro časopis Marina/ z úplně jiné látky. Ale látka z kolekce Grand Bazaar mi právě přišla v balíčku od Mellu. Líbila se mi na internetu, ale když jsem ji držela v ruce, říkala jsem si, co mě na ní tak nadchlo? Ale potom jsem ji položila na stůl vedle dalších látek..... a bylo to tam. V kombinaci s dalšími látkami vynikla její krása a proto vznikla tato krásná taška. Kombinace se žlutými oválky si o ni jednoduše řekla :-) k ní přibylo malé pouzdro a ješte by měl přibýt šál - ale spíše takový jarňo-podzimní. Nic do dnešních mrazů :-)





Občas by měla Bellet k návodům připsat nějaké "blbuvzdorné poznámky". Jako třeba, že když sešíváte pouzdro je potřeba si nechat otevřený zip, aby bylo kudy kam to pouzdříčko protočit. Suma sumárum: Doba strávená nad pokusy o otevření zipu byla 2x tak delší než doba potřebná k ušití celého pouzdra :-)

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...