úterý 14. února 2012

Sponkovníčky - for clips

Dala jsem se do výroby sponkovníčků. Ten co jsem vytvořila loni už z mnoha důvodů nefungoval, byl malý, bez kapsiček na gumičky a místem na čelenky, neměl tak pevnou výztuhu a navíc přežil několik ataků naší Jany, která se z něho pokoušela vyrvat sponky. Rozhodla jsem se tady ušít nový, a jak jsem tak šila, napadaly mě další a další varianty, takže nakonec z toho vznikla taková malá "série sponkovníčků". U všech je použit jako výztuha penefol, což je velice pevná výztuha, takže doufám, že i sponkovníčky něco vydrží. Jen se mi zatím nepodařilo s penefolu vytvořit sponkovníček - slunečnici, který jsem dělala loni. Nějak se tomu ta výztuha brání ;-)







1 komentář:

Amelie řekl(a)...

sponkovníky by uživily i naše holky, pořád se sponky někde válejí.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...