neděle 11. března 2012

Jak dcerky šily

Moc vás všechny zdravím a jdu se pochlubit cizím peřím, i když je to moje vlastní :-)
Julka dostala v noci záchvat laringitidy, takže v pátek nešla do školky. A protože jakmile sednu ke stroji, chce šít také, potřebovala jsem ji nečím zabavit. Líbila se jí moje šálka, kterou jsem si konečně ušila k tašce Valerii, a tak jsme ušily šálku i pro panenky, a potom si Julka ušila šálku i pro sebe. Já ji jenom nastříhala látky a "dohlížela" na ni. Byla jsem překvapená, jak je šikovná a poslouchá, jak co má dělat. To se zase tak často nestává. :-) Jen co přišel tatínek s práce, Julinka se musela pochlubit: "To jsem šila já, mamka na mě jenom vyhlížela!" :-) Kdo se má v těch předponách vyznat, že!
Naše šití mělo ale ještě dohru když přišla Lucinka ze školy. Spustila slzavé údolí, že si chce taky sama ušít šálku. Nechala se upokojit jedině slibem, že to spolu spácháme v sobotu. A tak jsme šily i v sobotu. Nejdřív ale přišlo na řadu to nejtěžší - výběr látek :-) Hrozně mě překvapilo, že si vybrala zelenou. Ona, která si vybírá zásadně vše růžové nebo fialové. A Jak to všechno dopadlo? Posuďte sami. Ale holky jsou moc spokojené.





A nakonec spokojená majitelka nové šálky.

4 komentáře:

BOHDA řekl(a)...

ŠÁLY VYPADAJÍ VELICE HEZKY.
ŠITÍČKO SE VÁM VYDAŘILO.
PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ DEN PŘEJI.
BOHDA

Amelie řekl(a)...

jéje, to jsou šikovné holky.

LucieH řekl(a)...

Jo jo,ty máš aspoň holky,ale u mě Vojta už má vlastní šitíčko a ke stroji by sedal hned,ale přece jen na zem nedosáhne a hrozně ho to štve:-))takže vše co si usmyslí tak musím našívat já.Ale holky jsou šikulky moc krásné šálky.Lucyk

Avondster řekl(a)...

Holky moc díky.
Luci - holky taky na židli nesedí - tedy alespoň Jůla. Jen se o ni opírá. Dřív jsem jim dávala pod pedál lavorek :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...