čtvrtek 1. března 2012

Quilt na pohovku

Mít doma sedačku s béžovým potahem, který se nedá sundat je při třech dětech holý nesmysl, ale už se stalo. Sedačku máme déle než děti, ale za posledních pár let se její vzhled dramaticky mění, a tak není na škodu vzniklé "nevyčistitelné" skvrny něčím zakrýt. Dlouho jsem tam měla takový potah - jeden z mých prvních šicích experimentů. Takže když došly látky z Ragosu, doznala jsem, že by to potřebovalo už trochu obměnit a dala se do šití "menší deky" na pohovku.





3 komentáře:

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Děkuji za milou návštěvu na mém blogu. Nahlídla jsem. No, to je nádhera. Jakto, že jsem tady ještě nebyla? S dovolením se přidávám, aby mi už nic neuniklo :-) A tahle deka, je skvělá, tyhle barvičky mám moc ráda. Hezký den přeji :-)

Amelie řekl(a)...

Nádhera, taková deka je můj sen. Jak se má někdo, kdo umí šít. :-)

Avondster řekl(a)...

Holky, moc děkuju!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...