středa 21. března 2012

Tentokrát decentní - bag

Doma mi krásně rozkvetly tulipány, které jsem dostala.Venku se mi suší další nášup látek od Veselé Jehličky. Ty jsou povětšinou určeny na šatičky a sukýnky pro naše princezny. A já se dala znovu do šití. Loni jsem si šila tašku ke golfáčům. Potřebovala jsem něco prostornějšího a tato se náramně osvědčila. A líbila se nejenom mně. Spousta kapsiček a prostoru se líbila i mojí mamince, a tak chtěla taky jednu, ale nějakou decentnější.

Vzala jsem si na pomoc hnědé a béžové látky (přiznám se, moc jich doma nemám :-)) a ušila hned dvě tašky. První byla s hudebními motivy a druhá je tak trochu patchworková.




2 komentáře:

Jana řekl(a)...

Krásné tašky. Též mám jednu rozešitou ke kočáru. Čím větší, tím lepší :)
Hezký den, zdraví Jana

Avondster řekl(a)...

Jani, máš úplnou pravdu :-) Do té modré se vejde i óbr nákup - ale podle toho taky už vypadá :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...