sobota 14. dubna 2012

Kouzlení s vajíčky

Neustále nás pronásledují nějaké ty choroby, a tak na tvoření není ani chuť ani čas. Ale protože je potřeba cácorky nějak zabavit, daly jsme se do "kouzlení" :-) Z velikonočního swapu od jsem měla vajíčka vyšitá na rozpustném vlizelínu. Holčičkám jsem napustila do misky teplou vodu a šly jsme na to... Namáčení vajíček provázely výkřiky "Jé, ono to mizí!" apod. :-) Vajíčka teď už bez vlizelínu jsme trochu osušily a holky mi je pomohly navěsit na větvičky. Vypadá to moc pěkně.
 




A poslední fotka nádherné fialové hortenzie, kterou jsem i koupila pro radost.

3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

nádhera. Prima nápad.

Amelie řekl(a)...

nádhera. Prima nápad.

Tony řekl(a)...

Marti, děkuju za návštěvu u mne na blogu;) Moc pěkné to tu máš;) Tonda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...