středa 25. dubna 2012

Šaty pro Julinku - dress for Julie

Konečně jsem střihla do látek z kolekce Secret Garden od Sandi Henderson, které jsem si koupila u Veselé Jehličky a z kterých plánuji ušít pro dcerky šatičky na léto. Toto jsou první z nich. Šatečky pro Julinku. Střih jsem použila ze šatů, které jsem šila pro holky už před několika lety. Jsou to klasické šatečky áčkového střihu se zapínáním na ramínkách. Jen jsem už dlouho nešila knoflíkové dírky šicím strojem, a tak ta první není příliš vyvedená a je zbytečně daleko od kraje, takže ramínka trochu odstávají. Ale nevadí, mám ještě několik pokusů :-)

3 komentáře:

Janusa řekl(a)...

Šatky jsou nádherné!!! Těším se na další ;-)

LucieH řekl(a)...

Krásné, už se také těším, že budu šít na holčičku:-)))

Avondster řekl(a)...

Ahoj maminko, čekatelko :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...