neděle 6. května 2012

Kosmetická taška - cosmetic bag

 Moje první kosmetická taška do dívčího pokoje, ušitá v šicím klubu u Bellet. Momentálně mám rozešité věci k děvčatům do pokoje - vše ve sladkých a romantických tónech (brrr - přiznám se, že to není úplně moje parketa :-)) Nejdříve jsem ji šít nechtěla - na můj pudr a řasenku je zbytečně velká :-) Ale pak mi to nedalo a ušila jsem ji pro holky - už teď ji potřebují více než já :-))


Nejdříve jsem se trochu bála šikmého proužku, kterým jsou začištěné švy uvnitř, ale zbytečně. Šilo se to dobře. A holky jsou "unešené" z té krásné barvy. :-))

3 komentáře:

Simona S. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Simona S. řekl(a)...

Ahoj Martinko, jsi moc šikovná a tato kosmetická taštička se ti moooc povedla!

Avondster řekl(a)...

Jedna z vyjímek - nejsem moc na růžovou, zato moje nejstarší cácorka ano - tak jí nemůžu ukázat tvůj blog :-)) Máš ho krásný.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...