pondělí 21. května 2012

Narozeninový dárek - tennis racket case

Kompletek, který vznikl pro kamarádku k narozeninám. Začalo to asi takto: My: "Co bychom jí dali k narozeninám." Já: "Já bych jí ušila nějakou sportovní taštičku a k tomu asi peněženku. Už mám i vybranou látku... Má takový větší vzor a já ho nechtěla stříhat na menší projekty." Manžel: "Tak jí ušij tenisovou tašku." Škoda, že neexistuje smajlík padající pod stůl a válející se smíchy! Pokud někdo víte jak velké a vymakané jsou tenisové tašky, ani byste se mi nedivili. Ale od tenisové tašky nebylo daleko k pouzdru na raketu... A přidala jsem i peněženku, ať má pěkný kompletek.
 

 
 
 
 
 
  

3 komentáře:

Jana řekl(a)...

Moc povedený dárek! Já nemám tak šikovnou kamarádku, tak si tvořím sama...a taky to tak dopadá :-D

melluzina řekl(a)...

Jééé, Marti, to je úžasný nápad a ještě úžasnější realizace :)))...děkuji za echo - moc! :))) A taky jsem neskutečně zvědavá, co na to kolegyně spolubojovnice z hřiště :))...se ti pohrnou šicí přání :)))....hodně radosti z tvoření přeju :),m.

Avondster řekl(a)...

Mellu moc díky, ale nestraš, už teď bych potřebovala, aby měl den víc hodin :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...