pátek 22. června 2012

Oblečky na dovolenou - outfits for holiday

Blíží se prázdniny, a já děvčatům slíbila, že jsi ušiju nějakou tu garderóbu, aby mohly honit vodu :-) Jako první přišly na řadu šatečky. Střih nijak neřeším, prostě vezmu starší šatky, o něco je zvětším a překreslím na papír a střih je hotov. Tyto jsem ušila jako oboustranné. Ušila jsem šatky dvoje a ty sešila k sobě. Jsou ušité z lehounkých amerických látek, tak ani to zdvojení není na závadu, a naší malou citlivku alespoň neškrábou švy :-) A z praktického hlediska - bereme si je na dovolenou, tak když se jedna strana trochu ušpiní, prostě se přetočí na stranu druhou :-)
 

Jako druhé přišly na řadu kraťásky. To už je jinačí kafe. Tady jsem střih potřebovala! Vyřešila to Burda pro děti. Lucinka sice "brumlala" že mohly být o něco kratší... Příště ;-)
  Jako další přišly na řadu sukně pro Lucinku dlouhá princeznovská a jedna pro mě. 
A poslední byl na řadě ručníkový župan pro Lucku. Z toho co jsme koupili vloni už vyrostla a tak jsem "obšlehla" střih, sešila dva ručníky a jeden použila na kapuci a celé jsem to olemovala šikmým proužkem v oranžové barvě. Trochu jsem si u toho sice zanadávala, ale nakonec se vše podařilo tak jak mělo :-) Aplikace na přední straně byla tak trochu nutností, aby se zamaskoval jakýsi nevypratelný flek :-)) Použité látky jsou americké produkce od Sandi Henderson a Joela Dewberryho  


3 komentáře:

Deby and Jack řekl(a)...

Paráda, Martinko, hned bych jela taky na dovču, nebo aspoň měla takové oblečky jako Vy:-)

Janusa řekl(a)...

Parádní garderóba! To budete kočky!

LucieH řekl(a)...

Teda ty nezahálíš, županoručník nebo jak se to jmenuje moc krásný nápad,až vyrostem z županu beru inspiraci:-))))šatičky zatím šiju na darovací panenky....krásnou dovolenou přeju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...