sobota 9. června 2012

V plánu je deka - the plan is to make a quilt

Konečně jsem si dodala odvahy a otevřela charm pack  Papillon od Mody. Nádherné látky. V plánu je deka. Blok nahoře je pouze zkušební, abych si zkusila a věděla jak se s látkami pracuje - odpověď je: báječně. Jen ta bílá je obyč od nás z galanterie a tropí mi tam trochu rotyku (je tak trochu tahací), tak zvažuji, jestli ji ještě nevyměním. U malého polštářku bych to skousla, ale když si z toho chci vyrobit deku, tak abych ke konci nekvetla jak jabloňka z toho, že mi to nesedí. Ještě uvidím. Mám čas, za chvíli pojedeme na dovolenou a s šitím začnu až potom. Už se těším. Na dovolenou i na šití deky. Na dovolenou u moře o trochu víc  :-)

2 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Jó moře, kluci mi ted odjeli na Jizeru na dva dny na raft,tak jsem na nerv...krásná práce jako vždy....

Avondster řekl(a)...

Kluci to zvládnou, jsou to šikulové a ty si zatím odpočiň.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...