čtvrtek 19. července 2012

Na romantickou notu - On a romantic note

V úterý po návratu z dopolední procházky jsem zjistila, že technické služby konečně posekly vysokou trávu okolo domu. Jenže tak důkladně (až na hlínu), že mi posekly i 3/4 kruhového záhonku, kde jsem měla hortenzii, krásně modře kvetoucí ostrožky, lichořešnici. Všechno právě kvetlo, a tak nevím jak to mohli přehlédnout. :-( Stála jsem nad tím a nevěděla jestli se mám vztekat, nebo brečet. Na uklidnění jsem spořádala tabulku hořké čokolády a jala se přerovnávat látky. Potřebovala jsem se nějak vybít, něco dělat, když mi pod ruku přišla růžičková látka, původně zamýšlená na kapsář na mé patchworkové pomůcky. Jak vidíte, kapsář z ní už nebude :-) Vznikla nádherná romantická taška velikosti Bellet XXXL (čili mega - i mě překvapila její velikost :-)) Ale je úžasně pevná (vyztužená ronarem i ronopastem), a tak jsem jí přidělala i poutko, abych si jí mohla brát i na kolo jako batůžek. Až dodatečně jsem si uvědomila, že jsem si ji vlastně ušila k svátku :-)
 A poslední fotky je vyloženě na pobavení. Celou tašku jsem si předpřipravila s tím, že vrchní a vnitřní díl druhý den už jenom přišiji k sobě a bude hotovo. Naštěstí jsem to nechala na druhý den, obávám se, že večer bych si nevšimla, že jedu vnitřní stranu jsem našila obráceně :-) Tak došlo i na párání. To by mi věci v kapsičkách asi špatně držely. :-)) 

3 komentáře:

Jana řekl(a)...

Taška je opravdu moc krásná. A těch kytiček je mi líto... Já byla na infarkt, když mi letos mšice totálně zlikvidovaly 5 vzrostlých trsů lupin, které už měly na květ.... V životě bych neřekla, že budou mšicím chutnat :(

LucieH řekl(a)...

Ahojky Marti...já obrečím každý ožraný lístek čehokoliv od slimáků, kteří jsou letos mým hlavním nepřítelem a jak nemůžu denně na zahradu,takže se mají dosti dobře.Lichořeřišky jsem si piplala opečovávala a jeden den nepozornosti a šup měli to k večeři.Takže te chápu:-((((ale ze žalu teda nešiju takové krásné tašky.V noci jsem nemohla spát tak sjem přemýšlela o tašce přebalovací aby se tam vešlo hodně věcí tak dju pátrat na net po inspiraci a střihu.Sice mám už 3týden klid na lůžku,ale nedá mi to:-)))

Avondster řekl(a)...

Fuj slimáci. Ty naprosto nesnáším - naštěstí k nám do 4 patra nedolezou. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...