pátek 21. září 2012

Hodina kreslení - drawing lesson

Moje druhá hodina v ateliéru. Tentokrát bylo na řadě kreslení. Věděla jsem to, jen jsem si myslela, že se bude malovat nějaké zátiší. A ona místo toho přistála na podstavec lebka. ;-) Stála jsem před prázdným papírem a vůbec netušila, jak se něco takového maluje. Slečna naštěstí ochotně poradila, jak začít a pak už to bylo na mně. 
Malování v minulé hodině byl relax. Teď to byla dřina. Přijela jsem domů a všechno mě bolelo. Netušila jsem, že kreslení může být tak namáhavé :-))


3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

to je nádhera

Ajka řekl(a)...

týý jo.... to bych nedala ani omylem:-))
Jsi dobrá!

Avondster řekl(a)...

Holky, moc děkuju, já taky netušila že jsem schopna něčeho takového - aby to bylo alespoň trochu podobné předloze :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...