pátek 26. října 2012

Čtverec ke čtverečku - square to square

Inspirací pro tento topík mi byla Jenny Doan z Missouri StarQuiltCompany. Kdysi jsem brouzdala po netu a náhodou narazila na toto video. Báječné, jednoduché, a hlavně ... nemusím počítat velikost malých čtverečků. Prostě si jen uříznu 4 stejně velké čtverce a ty po sešití rozřežu...no a samozřejmě opět sešiju. :-) Doporučuju i pro začátečníky, kteří neumějí anglicky. Při Jenniných video-kurzech to většinou ani není potřeba.
Vybrala jsem si krásné veselé látky a šití šlo hned lépe od ruky.
Práce na tomto topu složeném ze 4 bloků - necelé dvě hodinky. To jen Jenny vypadá, že jí to jde i s prstem v nose. No ano, zbývá dodat výplň, zadní látku, prošít a olemovat - asi z toho udělám ubrus na stůl. Takže jenom nějakou tenkou výplň. A bude to hotovo.


Usmívám se :-).
To je jen miniinformace pro nešičky a nepačvorkářky.
Kdysi se mě totiž jedna známá zeptala, proč ty deky atd. neprodávám? A druhým dechem dodala, že si sem tam kupují dětské patchworkové deky od jedné paní za 500,- Kč/ks. A že se jim to zdá drahé. Tak to jsem padla na zadek zase já. Pro jistotu jsem jí vypočítala, kolik z toho je materiál, poodečítaly jsme to a došly jsme k nějaké hodinové sazbě cca 20,- Kč/hod. Pak už se jí to moc nezdálo.
Proto já stále patchworkové věci neprodávám, jen rozdávám - s láskou, protože bez lásky se ruční práce dělat nedají, i když jsou šité na stroji.
Mějte se krásně a ať vám to šije vesele!

Látky jsou od Mody Fabrics - Joel Dewberry.

5 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Vypadá to báječně! A s tím prodejem to mám stejně, spousta lidí řekne, že se tím můžu živit, ale nedochází jim, že kdyby si to měli kupovat a nedostávat to jako dárek, že by to za reálnou cenu nekoupili...

Ajka řekl(a)...

krásné to máš.....
Ajka

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Ubrus bude nádhernej. A s tou cenou to mám taky tak... lidi jsou zvyklí, že se všechno prodává za ceny práce v číně :( takže raděj taky buď věnuju nebo řeknu, že to neprodávám.

Avondster řekl(a)...

Svatá pravda; děvčata děkuju moc za slova chvály.

Gizela řekl(a)...

Teda ten ubrus bude kouzelný.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...