pondělí 15. října 2012

Dýně kam se podíváš - pumpkins wherever you look

Miluji barevné babí léto, i s jeho mrazivými rány a mlhami. Jediné, co nemusím jsou podzimní plískanice, ale ty snad ještě letos nezačaly. Bohudík. A tak si užívám podzimního sluníčka a žlutou a oranžovou barvou jsem ozdobila i lodžii. Zelené, žluté a oranžové okrasné dýně krásně doplňuje žlutá a vínová chryzantéma. Pokusila jsem se okrasné dýně namalovat, ale dle mého soudu, to moc nedopadlo :-( Zvlášť ta žlutá vypadá jako nějaký mimozemský citrón :-))
S naší nejmladší jsme chodívaly i sbírat kaštany, bavilo jí to chvíli a pak jen pobíhala a volala na mě: "Pincezno, tady je kaštánek, honem! A tady taky..." Snaživě mi je ukazovala, ale sbírat se jí moc nechtělo :-) Navíc se jí nelíbilo, že nazpět musela šlapat po svých, a to i když jsme měly s sebou golfáčky - tam se totiž vezly kaštany ;-)

3 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Krásné barvičky,také mám ráda podzim ale slunný plný barev.Dýničky krásné...loni jsem měla na rozdávání a dekorace,letos sežraly vše slimáci a když to jedna přežila tak už nestihla dát plody:-((((krásné slunné podzimní dny:-)))

Avondster řekl(a)...

Včera jsem rozkrájela tu největší - upekla cuketovou buchtu (z dýně :-)), ogrilovala kousky ke kuřeti, dnes jsem udělala marmeládu a stejně jí ještě min. 1/2 mám, tak šmejdím po netu a hledám inspiraci.

Ajka řekl(a)...

teda krásné dekorace máš....
Ajka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...