pátek 19. října 2012

Na barevnou notu - On the color note

Pouzdro na kosmetiku mi chybí už dlouho, a tak jsem se konečně dostala k tomu abych nějaké "spíchla". Přeci jen mě tlačí čas, kdy nastoupím do práce... konec listopadu se blíží mílovými kroky a pak tolik času na šití nebude.

Trochu jsem si upravila střih z časopisu Marina (potřebovala jsem pouzdro o něco delší) a šlo se na věc.
"Jak to že největší "fuška" je vždy: vybrat látky, které se k sobě hodí a které se mi budou líbit :-)

A protože venku je nádherné slunečné a barevné babí léto (tedy až na ten celodenní slejvák v neděli) a já mám barvy ráda, vybrala jsem si k černo-červené látce kontrastní žluté puntíky a myslím si, že to puzdérku sluší, co říkáte?


Látky z kolekce Jovial od Moda fabrics.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...