čtvrtek 4. října 2012

Sladké snění - sweet dreams

Topík, který už jen čekal, až z něho bude polštářek. Poprvé jsem zkoušela volné quiltování, tak přimhuřte obě oči (a nebo jak říká Ira, neberte si na to brýle na čtení :-)) Ale přesto jsem spokojená. Sice na něm nenajdete dva stehy stejné :-) - takže i když to měly být řady "éček" byla jsem nucena projet některá písmenka znovu, takže to vypadá spíše jako eeleeeleeeeeel. :-)
A protože moje cácorky můj blog ještě nečtou, můžu s klidným srdcem přiznat, že ho pravděpodobně dostane některá z nich k svátku.



5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

nádherně růžovoučké....

Gizela řekl(a)...

To je kouzelný polštářek.

LucieH řekl(a)...

Krásná,tohle mi hlava nebere jak se něco tak krásného dá vytvořit:-))))

MIchaela Staňková řekl(a)...

Je krásný,já jsem žádnou chybičku nenašla!!!

Avondster řekl(a)...

Holky děkuju, doufám že se bude cácorkám taky líbit.
Míšo, nepřeháněj :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...