pátek 12. října 2012

To byla deka... - It was a blanket...

Pamatujete se ještě na deku, kterou jsem šila vloni k vánocům?
Takže už víte, co vám ten polštářek připomíná, že :-)
Deku jsem nikdy úplně nedošila a až do neděle mě tento kostlivec strašil ve skříni. Do té doby jsem ho neustále přendávala sem a tam a přemýšlela, co s "tím" asi provedu. Už jsem z něho nebyla ani tak nadšená jako na počátku šití. Spoustu věcí bych udělala jinak, atd. Ale protože látky z kolekce Jovial od Mody jsou jinak moje oblíbené, napadlo mě, udělat z té nedodělané deky 2 polštáře. Stačilo ji pouze rozpůlit. I když s druhou půlkou si budu muset ještě pohrát, protože ne všechny bloky jsou už přišité.
Tak abych vám příští rok před vánoci zase nepsala: Pamatujete se ještě na polštář..... :-)

2 komentáře:

Elianna řekl(a)...

Marti, nádhera :o)

Avondster řekl(a)...

Eli, zvlášťě tvojí pochvaly si velice vážím. Děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...