pondělí 12. listopadu 2012

Aby bylo teplo - So that be warm

Když jsem tak jednou, nemohouce spát (to se tak občas stane, když přijde dítě ve 2 hodiny v noci sdělit, že nemůže usnout - uloží se vedle mě a v tu ránu spí jako dřevo, ale já... já mám utrum), přemýšlela, co bych mohla vyrobit. Napadla mě šála. Miluju šátky i šály jakéhokoliv druhu a vždy jich mám akutní nedostatek :-))

První šedo-bílá je jenom z jedné látky. Už jsem z ní kdysi ušila kabelku a trocha mi jí zbyla. Tu jsem rozstříhala a využila jiné barevnosti na rubu a na líci. A protože by šála byla krátká našila jsem na její konce krajkovinu.

Rozměry šály jsou 40x200 cm (přibližně).
Je to látka dosti silná, takže na zimu bude krčík pěkně v teploučku.
A ještě jedna na všednodenní nošení. Pokud tam vidíte zbytky pánských košil, nemýlíte se. Využila jsem všechny pruhované zbytky a aby to nebylo tak nudné přizdobila krajkou. Tentokrát jsou tam dvě vrstvy látky (jen jsem 2 obdélníky, sešila k sobě a protočila), protože košilovina z druhé strany nevypadá tak pěkně, ale i přesto není šála extra těžká (na tu délku).

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

pěkné!
Ajka

All Seasons řekl(a)...

Volgens mij kan ik jou wel in het Nederlands een berichtje sturen..
Wat heb je weer mooie dingen gemaakt. die tas is erg mooi!

Ik wens je een mooie dag, enjoy
warme groet,
Patricia

Avondster řekl(a)...

Lieve Pat, natuulijk kan je mij een Nederlands berichtje schrijven. Ik vind het heel lief van je. Bedankt. Ik kijk ook regelmatig op je blog met de prachtige fotos.
Groetjes
Martina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...