pondělí 26. listopadu 2012

Deka Deep Sea - Deep Sea blanket

Kdysi dávno se mi zalíbila kolekce Deep Sea a představovala jsem si, že z ní ušiju deku pro naši nejmladší cácorku. Měsíce ubíhaly, mezitím jsem dokončila spoustu jiných "důležitějších" věcí a na deku stále nedocházelo. Pak jsem jednou začala šít zkušební blok. Malá se k tomu přichomýtla a s otazníky v očích se zeptala: "Moje????" A tak jsem jí slíbila, že jí ušiju  tu deku k narozeninám. Chvílemi to sice vypadalo, že to nestihnu /taky jsem ji předávala 3 dny po... protože jsem nestihla došít lem :-))/, ale je hotová a Malá je z ní nadšená, a to je pro mě to nejdůležitější.

Samozřejmě bylo nutné deku vyzkoušet, a tak si Janička přikryla tatínka: "Spi!!"

2 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Jak už mnohokrát psané prostě úžasné a já na tohle nikdy neseberu odvahu a hlavně asi chuť.Přijde mi to hrozitánsky náročné složité komplikované:-))))

Avondster řekl(a)...

Luci náročné jenom na čas a trpělivost :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...