středa 7. listopadu 2012

Nevadoucí růže - Unfading rose

Podzimní počasí se změnilo a z nádherného babího léta tu máme najednou ubrečený podzim. Ještě jsme si stihli nasbírat listy na výrobu růží. Nebudu chodit s listím do lesa a nafocovat nový tutorial. Pokud je ještě neznáte, tady jsou nějaké návody:
Tutorial na MMB
Tutorial na stránkách zivotnistyl.cz
Děti to možná bude bavit více než vás :-) Tak je zapojte i do sbírání (spotřeba je velká). Čím větší a barevnější listy jsou, tím je to lepší.
Já je nakonec ještě přestříkám lakem na vlasy. Růže se více lesknou a také déle vydrží.
- jednu kytici mám už 2 roky. Tedy měla jsem. Letos jsem růže použila na dozdobení dušičkového věnce a kytici si vytvořila novou.
Přeji vám krásný podzim.
A už se těším na zimu. Pro své příznivce připravuji malou prosincovou GIVEAWAY, ale o tom až někdy příště.




1 komentář:

LucieH řekl(a)...

To je všechno tvoje práce?Bydlet blíž tak si objednám :-)))Letos asi dekorace trošku ošidím.Venku stejně nic nevydrží,fučí tu vítr:-((((ale ty růže překrásné...už mi Vojtík nasbíral listí,ale já ho nechala uschnout prostě to nevyšlo.Možná ještě bude sucho a nějaké najdu:-)))
Prostě krásné pokoukáníčko v těchto chmurných dnech.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...