pátek 9. listopadu 2012

Qiltování - Free motion quilting

Není tomu tak dávno, co jsem začala s volným prošíváním. Můžete posoudit sami jak mi to jde nebo nejde.
Zkouším to při každé volné chvilce.
Počáteční meandry nahradily kytičky a neumělé lístečky. Po počátečních neúspěších, kdy se mi niť cuckovala a trhala, jsem byla nucena "přeštelovat" celý stroj a koupit nové nitě. :-) Stroj už šije tak jak má, takže ta "šišatost" vzorů je způsoben už jen a pouze rukama. :-))
Zatím prošívám jen menší kousky - polštáře, prostírání, a tak. Chystám se prošít deku, kterou chci dát koncem listopadu Janince k narozeninám, ale ještě budu muset chvíli trénovat. ;-)
Takto vypadají kytičky z rubové strany.
Vzory pro volné quiltování (free motion quilt) najdete třeba na stránkách http://freemotionquilting.blogspot.cz/ a spoustu dalších najdete třeba ve vyhledávači google. Stačí jen zadat free motion quilt do obrázků a můžet zkoušet.


A ještě lístečky.

3 komentáře:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Marti je to nádhera. Taky to prošívání musím natrénovat!

Daška řekl(a)...

Martinko,tak já jsem ještě quiltování ani nezkusila.Nebo spíše jen na odstřižku látky a jak to NEŠLO a NEŠLO,tak jsem toho nechala.Teď nemám odhodlání se do toho dát,Ale to PŘIJDE!!!!:-D Tak ať se daří..ahoj Dáša

Avondster řekl(a)...

Dáši, neboj to opravdu přijde. Moje první pokusy byly asi před rokem, kdy několik prvních totálně zcuckovaných látek letělo do koše. Dlouho jsem to pak nechtěla ani vidět. Ale říkala jsem si, že to "přeci musím ještě někdy zkusit". Teď už mi tu leží ta deka - a přiznám se, mám z toho hrůzu. Prošívat polštářek je přeci jenom o něco lehčí.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...