sobota 1. prosince 2012

Adventní tvoření - Advent creation

Najdi rozdíl :-)
Opravu je to jeden a ten samý věnec ;-). Teprve teď jsem se podívala na stáří fotky :-) Rok 2007. Ten už tedy má něco za sebou. Dostala ho od mne babička a každý rok jí visí nade dveřmi. Už loni jsem se na něho zahleděla a byl opravdu už ošklivý. Ale babi se nechtělo ho sundat, tak na jeho znovuzrození došlo až dnes. To jsem zvědavá, co na něho babi zítra řekne?
Zítra mne ještě čeká adventní svícen. Stále ještě nemám představu, co stvořím.  Takto vypadaly naše adventní svícny za poslední 3 roky. Většinou nedělám klasický věnec, ale spíše něco "rovného", to aby to na stole moc nepřekáželo a popřípadě se dal přemístit před krb. 
Chtělo by to něco ..... Ale co?

6 komentářů:

LucieH řekl(a)...

Krásné tvořeníčko.....já to nějak prošvihla a ted je vše pod snehem ...venec jsem letos vzdala..můžu ho max.pověsit na garáž a i tam dostává zabrat větrem...na dveřích nevydrží ani minutu:-((((a stromečky do kvetináčů na výzdobu před dveře ??nemám materiálek je pod snehem.
Ty rovné svícny moc pěkný nápad.určitě na něco přijdeš..nebo to dej za úkol holkám:-)))

MIchaela Staňková řekl(a)...

Věneček prošel nádhernou změnou ten se stopro bude líbit a i vše ostatní je moc krásné!!!

vexa řekl(a)...

Hezký! Já věnec ještě nemám, ani svícen, nevím jestli nějaký letos budou :-) Díky za návštěvu a hezký tvoření i tobě!

Elianna řekl(a)...

Jo, tak to bude babí koukat, moc se ti povedl :o)

Andreya řekl(a)...

Věneček je úžasnej! Moc se mi líbí.

Andrea

Avondster řekl(a)...

Děvčata díky, babi je spokojená.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...