pátek 14. prosince 2012

Little GIVEAWAY

Někdo má narozeniny, my máme přání jediný.....
No ano, jsem zase o rok starší o pár šedivých vlasů a mnoho krásných vzpomínek bohatší.
Dnes jsem měla prostě báječný den.
Ale abych nedostávala krásné dárky jenom já (a že jsem třebas dostala jeden úplně úžasný TILDA swapový - ale ten vám ukážu až za pár dní), rozhodla jsem se pro jednu malou, úplně maliličkou narozeninovo-vánoční giveaway. O co?
O jednu dětskou zimní čapku s vločkou - vlastnoručně ušitou (pokud máte hlavičku jako makovičku, vlezete se do ní taky :-)), hvězdičkovou pidisvíčku a srdíčko s rolničkou. Líbí? Doufám, že ano.
A jaké že jsou podmínky?
Soutěž je určena pro mé čtenáře, takže:
1. Ať už jste nebo se teprve stanete "Mým milým čtenářem", můžete si bod 1. odškrtnout - splněno.
2. Poprosím vás o komentář pod tímto článkem - jak jinak bych věděla, že chcete soutěžit, že! A právě mě napadlo, že kdo mi napíše nejoriginálnější přání k dnešnímu dni, dostane..., dostane...
Překvapení :-)
3. Zmínka o giveaway na Vašem blogu není podmínkou, jen příjemnou třešničkou na dortu.

Soutěž trvá do 20.00 hod 24.12. 2012 - až si doma rozdáme dárky, budu rozdávat i tady. Výherce vylosuje jedna z cácorek - radši nebudu psát která, hádaly by se už teď ;-) a o neoriginálnější gratulaci rozhodnu zcela nedemokraticky já.

Tak se zatím mějte krásně a vychutnávejte si předvánoční těšení.

Před vánocemi nerozdávám dárečky jenom já, takže krásné GIVEAWAY najdete třeba i u:
Marchy - http://www.dequiltster.nl/winkel/ nebo u
Zuski - http://zuska7.blogspot.cz/2012/12/zuskina-vianocna-rozdavacka-alias.html

3 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Tak jsem z toho jelen,to jsem to pěkně popletla s těmi narozkami asi, že jo?Přála jsem ti jako opožděně a vlastně to bylo předčasně.No každopádně přeju krásné narozeniny,doufám že sis je pěkně oslavila s rodinkou a teď zbývá těšení se na Jěžíška.Také hodně zdravíčka a lásky a krásné tvoření i v novém roce.Lucka

Monika řekl(a)...

Tak všechno nejlepší k narozeninám. Já žádné narozeniny neřeším a netrápím se, že mi ty roky pěkně přibývají. Doufám, že jsi na tom podobně. Čtyřicítka má své kouzlo, padesátka, šedesátka, sedmdesátka, osmdesátka....nezbývá než doufat, že se všech těch kulatin ve zdraví dožijeme obklopeni svými milovanými v rodinném kruhu. A to přeji i Tobě. Ať si užíváš život plnými doušky, každý den, každou minutu. No a když k tomu něco krásného vytvoříš, abychom se tady mohli pokochat, tak jen dobře....:-D

Avondster řekl(a)...

A protože se sešly jen 2 komentáře, bylo to pro mě alespoň o něco lehčí - nebude mě mrzet, že se na někoho nedostalo. Hned jdu vložit příspěvek, ať víte, kdo co dostane. Včera jsem to už nějak nestihla vložit :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...