úterý 25. prosince 2012

Losování


Včerejší den plný těšení a překvapení se rozdávaly dárky. A i když nám je domů přinesl Ježíšek, tak je rozdával andílek s čerticí :-) A tak aby nejmenší nebyla smutná, že nemá žádný převlek, dostala do ruky losování. Lístečky byly jen 2, a tak to zvládla s bravurou sobě vlastní :-) a mě alespoň nebude líto, že se na někoho nedostalo!
A tak cenu z mé malé GIVEAWAY získává..... tamtadadá....
LucieH alias Dům na Krásné
a něco, čili "překvapení" tu mám schované pro
Moniku.
Holky moc gratuluju. A výhry pošlu co nejdřív.

3 komentáře:

Monika řekl(a)...

Juchůůůů, překvapení pro mne....tak to se moc těším....:-D

PS: Naštěstí nás v neděli večer pustili domů. Děkuji moc za Tvoje milá slova podpory....:-D

LucieH řekl(a)...

Jupí...já co pamatuju tak jsem nikdy nic nevyhrála:-))))mooc děkuju předem....holkám to na fotce moc sluší....u nás to bylo takové no Anynka šla spinkat a VOjta rozbaloval vše:-)))za rok to bude rvačka...

mieke řekl(a)...

Een schattige foto.
Fijne Kerstdagen gehad ?

De allerbeste Wensen voor het Nieuwe Jaar.

grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...