neděle 23. prosince 2012

Popcornový věneček - Popcorn wreath

Minulý týden jsem měla prostřední cácorku doma. Zklamaná z toho, že má svátek už za sebou a do vánoc ještě daleko byla tak trochu otravná a tak bylo potřeba ji zabavit. Toto byla jedna z činností, kterou jsem si pro ni vymyslela. 
Je na to potřeba jen popcorn, niť, tenká jehla (jinak popcorn praská) a karton. Mně momentálně došly krabice ;-) , a tak jsem si vzpomněla že jsem někde viděla návod s papírovými talíři - jde to - stačí vystřihnout prostředek, ale za sebe nedoporučuju. Papír  z talíře není příliš pevný. Karton by byl lepší.
A pak už jen navlečete několik popcornových hadů a postupně jimi obmotáte kroužek.
Výhoda tohoto věnečku je jeho lehkost a hlavně - je jedlý! :-))




















Další vánoční dekorace je hotová. 

2 komentáře:

MIchaela Staňková řekl(a)...

A je úžasný,krásné vánoce přeji!!!

Ajka řekl(a)...

Supr nápad, jedlý věneček:-))
Krásné vánoce!
Ajka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...