sobota 15. prosince 2012

TILDA swap

Stejně jako loni před vánoci.
Letošní téma bylo "Zimní pohádka".
Tildu příliš často nešiju, a navíc když jsem si četla přání své swapové partnerky - něco v bílé, perlové či pudrově růžové...
Když jsem se prohrabala svými zásobami, došlo mi, že v tomto tónu nemám šanci něco stvořit. Padl na mě splín a už jsem si vyčítala, že jsem "opět" přislíbila účast. Ale pak jsem našla rukáv jedné své halenky a napadlo mě, že by to byly úžasné šaty pro panenku. Tím, že byl modře vyšívaný byla dána i barva. A vznikla zimní víla. Dokonce i vlasy má stylově šedo-modré. Doladit zbytek krabičky už nebyl takový problém.
Teď jen doufat, že se má partnerka nebude příliš zlobit, že nedostala balíček v něžně růžových barvách, jak si původně přála.

Já jsem svůj balíček dostala včera /takový extra super dárek k narozeninám/ a jsem z něho úplně nadšená. Brzy vám ho také ukážu, jen co ho nafotím.



1 komentář:

Monika řekl(a)...

Moc povedená Tildička.....určitě udělá velikou radost....:-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...