sobota 26. ledna 2013

Nákrčníky - neck warmer

Kdo má děti, tak asi každou zimu, tak jako my, bojuje s roláky, šálami a šátky. Aby toho letos nebylo málo maminka přidala i pár nákrčníků. Nejmladší cácorka totiž začala chodit do školky, a zavázanou šálu si neumí sama sundat. Nákrčník na suchý zip mi přišla jako docela dobrá varianta. Viděla jsem i varianty s knoflíky a nebo jen tak na provlečení. Přišlo mi to nejlepší, i když se musí dobře zapnout. Přišila jsem je tak aby neškrábaly, a přesto si ho prostřední cácorka dokáže zapnout a přetočit tak, že škrábal.
Výroba nebyla těžká. Použila jsem na jednu stranu svou fleecovou mikinu, kterou jsem rozstříhala na trojúhelníčky. Změřila jsem si obvod krčků, přidala něco na překlad a vyšlo mi cca 50 cm délka, šířka je něco přes 20 cm. Trojúhelníčkům jsem zastřihla rohy, aby nebyly tak špičaté, přišila látku (nezapomeňte nechat dírku na protočení :-)). Protočit. přišít suché zipy a zašít dírku. Za pár minut hotovo - nejsložitější bylo pro děvčata si zvolit "tu svoji" látečku. :-))
U prvního trojúhelníčku byla ještě nejdelší strana zcela rovná, u těch dalších jsem ji ale trochu víc sestřihla. Rovný střih ale ničemu nevadí, jen se to bude trochu víc ohrnovat.
Krásné tvoření a krček v teple vám přeji.



Našla jsem i jiný druh nákrčníku - pro šikovné maminky to určitě nebude problém a klidně si je s děťátky můžete doladit do jedné barvy. :-)

1 komentář:

LucieH řekl(a)...

Krásné barvičky.Uvažuju o něm také pro Vojtíka do školky...ale on nesnese na krku skoro nic.Jediný rolák po synovci už celkem obnošený ten veme...a tak maminka se nemůže blýsknout výtvorem na krček:-((((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...