úterý 29. ledna 2013

Nedodělky - unfinished work

Leden už je skoro na konci a já moc nešiju. Chodím do práce a na šití už nezbývá tolik času jako dřív. I když že bych nešila vůbec se říci nedá, protože sem tam ke stroji zasednu.  Ale včera jsem si vyslechla výtku: "Mami, ty jen chodíš do práce a jinak nic neděláš!" :-))
Každý to vidí prostě jinak!
Zase jsem se pustila do patchworku. Šiju dětské věci - na jaře ze mě bude poprvé teta :-), ale o tom někdy příště. Z poličky na mě smutně zatím koukají 2 nedodělané tašky. Nějak jsem to špatně vypočítala a nevyšlo na ucha. Asi budu muset oslovit švadlenky, jestli nemají nějaké zbytky. Fialové oválky jsem už dlouho nikde neviděla a proužky ze druhé tašky měla ještě před vánoci v obchůdku Bellet (12m), fajn, říkala jsem si po vánocích si objednám, ale ouha nemá tam už nic :-(



1 komentář:

Carolina Mia řekl(a)...

mos pěkné, super. Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...