úterý 19. března 2013

Pelíšek pro mimi

 Na přání vznikl ještě tento pelíšek pro miminko. Je to vlastně takový velký polštář, který se naplní polystyrénovými kuličkami. Protože většinou kupuji po půl metříku látek a do všech už jsem zakrojila :-) Bylo třeba doplnit kraje jinou látečkou. Šířka pelíšku 50 cm, délka 75 cm. Prací povlak je uzavíratelný na zip.
"Krásné sny, miminko."
 



8 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Vypadá velmi efektně!

Ajka řekl(a)...

pěkný pelíšek:-))
Ajka

LucieH řekl(a)...

Já chci být miminko!!!!!!
Jak se ti podařilo dostat kuličky dovnitř?To musela být fuška.
S látkami jsi mě nakazila, dnes jsem neodolala a ještě kočičky objednala a písmenka pro VOjtíka, aby mu to nebylo líto...mám více pro holčičky než pro kluky,ale ANežce budu šít déle.VOjta přece jen brzo asi v autíčkových kaťatech chodit nebude.

MartinaK řekl(a)...

Roztomilá hračka :-)
Super potah - moc miloučké.
MartinaK

mieke řekl(a)...

Leuk, een aankleedkussen voor de pop .

M Vecerkova řekl(a)...

Mieke, dat zijn allemaal dingetjes voor mijn toekomstige nichtje :-))

Mery13 řekl(a)...

Pááni t je super vecička, paradna.

Roolen řekl(a)...

Очень уютно!Skvělý obchod! Dobrá práce ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...