pátek 8. března 2013

Poslední maškarní

Doba maškarních a karnevalů ještě nepominula a nejstarší cácorka si usmyslela, že na ten poslední půjde za berušku "Ale mami, nechci mít křídla jako motýl!" Upozorňovala mě důrazně, a tak mi nezbylo nic jiného, než zasednout k šicímu stroji. A protože svůj požadavek vyslovila v úterý - karneval je v sobotu, tak jsem měla po večerech co dělat.
Dva šicí večery a cácorka je spokojená. 
Šila jsem křivky, prošívala, aplikovala kolečka... a deku jsem nestvořila :-) Spíše krovky na způsob batohu, ale cácorka je spokojená, zvlášť když jsem ještě na šaty přišila puntíkovaný kanýr (na fotce ještě není :-)
 Zato OUTFIT princezny mi tolik práce nedal. "Princeznovských" šatiček máme v bedně s převleky požehnaně. A já našla ještě jednu starou záclonu určenou k rozstříhání. Za málo peněz mnoho muziky, chtělo by se říct. Kolik legrace se dá užít s jednou starou záclonou. Vznikly tři závoje a jedna sukénka a holky mohly začít "pařit".

2 komentáře:

mieke řekl(a)...

De kindjes zien er leuk uit.
Alles zelf gemaakt ?
grtjs Mieke

Avondster řekl(a)...

Hoi Mieke, ja - vandaag was er kinderfeetstje, dus heb ik dit daarvoor gemaakt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...