pondělí 11. března 2013

Povlak na kojící polštář

Z nádherně barevných látek kolekce Bungle Jungle od Bellet vznikl i tento povlak na kojícící polštář. Nechtějte po mně rozměry, protože jsem jednoduše obšlehla starý povlak. Polštář jsem používala u cácorek opravdu hodně, byl už povlak dost řídký, teď ho "podědila" švagrová, tak to chtělo mírně vylepšit. Trochu jsem se poprala se zipem, a protože se mi výsledek příliš nezamlouval, zakamuflovala jsem ho poutkem, na které se dá připnout třeba chrastítko. Každou stranu jsem udělala jinou, aby byl krásně veselý a hravý. Vždyť je taky určený pro miminko. Tak doufám, že se bude líbit.








 A tady ještě barevná nadílka která mi dnes dorazila od Mellu - www.umelluzinky.cz. Nádherné dětské látečky. Potřebovala jsem objednat vatelíny a písmenkovou látku a znáte to - neodolala jsem nádheře, kterou tam Mellu teď na jaře naskladnila.



1 komentář:

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Jééé, kojící polštář. To za nás nebylo. parádní nápad :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...