středa 13. března 2013

Rychlozavinovačka

Do série pro neteřinku vznikla i tato rychlozavinovačka ve veselých a vlastně neutrálních barvičkách (co kdyby to byl ještě kluk? :-)) Mimiňáčku v ní zima rozhodně nebude, bo jsem tam nacpala vatelín od Mellu (360 g na m2). Deku bych z toho šít nechtěla :-) Ale zase by byla nádherně muchlací. Chudák mašinka, něco tak tlustýho už dlouho neprošívala, jak jsem to tak cpala pod patku, říkala jsem si, že jestli si teď neprošiju prst, tak snad už nikdy.

 


 Na poslední fotce je pěkně vidět tloušťka výplně. - stroj to přežil a zavinovačka je nádherně měkoučká. Když jsem ji prošívala úplně se na ni dělaly bochánky. Ještě zbývá našít suché zipy, ale protože potřebuju dvoubarevné (bílé na vnitřek a barevný protikus), budu muset ještě navštívit galantérku.
Když jsem tak do ni motala to mimino, napadlo mě, že by nebylo od věci ušít ještě nějakou "jistící" mašli.
Ale to až zítra.
Dobrou noc a krásné sny.


3 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

Wow, výsledek bude určitě skvělý!!!

Ajka řekl(a)...

je nádherná a pěkně buclatá:-))
Ajka

mieke řekl(a)...

Ziet er weer leuk uit.
Poppenmoeder kan weer spelen.
Kleindochter van bijna 2 was vandaag ook actief met een dekentje.
Zó leuk om te zien.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...