pondělí 4. března 2013

Srdeční záležitost - Heartfelt matter

A už je hotová. A jenom moje :-) Taška, která má tak trochu přivolat jaro, protože se na něj už těším. Zima už může, co se mě týče, zavřít za sebou vrátka. Do této látky jsem se kdysi zamilovala u Melluzínky a koupila jsem celý zbytek, co tam měla. :-)
Hamoun, že.
Dlouho jsem si ji šetřila v syslírně. Jako první z ní vznikly kdysi dávno dárky pro kamarádku (obal na tenisovou raketu a peněženka) a teď konečně došlo i na tašku. Už se těším, jak ji venku "vyvětrám".
O "vyvětrání" ale trochu jiného stylu si už říká i má skříň s taškama a kabelkama - už nějak přetéká. Od té doby, co si je šiju sama sobě "na míru" jich mám krapet moc.

4 komentáře:

Monika řekl(a)...

Nádherná látka. Taška z ní vypadá úchvatně....:-D Co je to za střih? Od koho?

PS: Ten obal na raketu se mi také moc líbil. Vůbec by mne to nenapadlo. Zařazuji mezi další věci, které nutně potřebuji....:-D

Avondster řekl(a)...

Moni, je z posledního katalogu od Bellet. A je bezvadná, i když dnes by se mi víc hodila taška vel. Bellet, když jsem ze školky táhla 2x plyšáky, 2x pyžamko, 2x spoustu dalších špinavých věcí a samozřejmě obrázky, které se nesmí za žádnou cenu zmačkat :-))

Mery13 řekl(a)...

Drahá Martinka, ďakujem krásne za návštevu u mňa, som rada, lebo si sa mi tak zviditeľnila a ja som si prešla celý Tvoj blog, je nádherný.
Tato taška je super-superácka, proste šik. Odkladám si Ťa a rada sa budem sem vraciať. Krásny víkend prajem.

Avondster řekl(a)...

Mery, potěšení je na mé straně, vyrábíš nádherné věci. A ty soví polštářky mě dostaly - nádhera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...