pondělí 22. dubna 2013

Hledám, vyměním...

pátrám, aneb jarní úklid, debordelizace aneb výměna
Ahoj všichni, mám velikou prosbu. 
Nemáte někdo tuto šedohnědou pruhovanou látku z kolekce Papillon od Mody? Stačilo by mi klidně i 20 cm /koupím, vyměním/- nezbylo mi k tašce na ouška :-( Na PPM jsem sice koupila dost podobnou látku, ale je tak o stupeň světlejší. Tak zatím doufám, že se někde ještě objeví. Vloni před vánoci ji měla Bellet ještě 12 m, tak jsem si říkala: "Fajn, mám čas, po vánocích ji koupím..." A houby, houby milá Máňo.." Po vánocích tam nezbyl ani milimetřík. Přiznejte se, kdo to vykoupil! :-))

A proč výměna?
Nabízím k vyměně věci, které jsem našla po šuplátkách, co jsem kde schraňovala, že by se to mohlo třeba někdy hodit. Co vám budu říkat, určitě se to bude hodit, až to nebudu mít, ale teď mi to zbytečně zabírá místo v šuplátkách. Nemáte některá zájem? Vyměním - ideálně za kousek této pruhované látky, nebo i za nějaké jiné odstřižky.

Vyměním:
Slevové kupónky, které bohužel nevyužiju. Většina je na osobní odběr v prodejně, a do Prahy to mám přeci jen trochu z ruky.

 Kovová galanterie


Plastové serepetičky

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...