neděle 28. dubna 2013

Kapsičkování

Kapsičky se osvědčili jako ideální dárky pro různé návštěvy, či dětské oslavy. Většina mých kamarádek má děti v předškolním, či čerstvě školním věku, a tak se kapsičky na čipy hodí.
Přidala jsem hned dvě v lehce chlapeckém nádechu, aby nebyly tak růžové a holčičí. Snad se budou líbit.
Jedna hnědá pejsková, druhá tmavě modrá s mořskými potvůrkami. 
 Předzahrádka kvete o 106. Dokonce i hyacinty, které jsem zasadila na podzim rozkvetly do krásy. Doufám, že se mi podaří zase docílit bezúdržbového stavu, jako vloni :-) Lichořešnice se osvědčila. /Po třech týdnech dovolené jsme se vrátili a já vytrhla jen 2 pampelišky, které mi tam dělaly neplechu./





3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Pejsková u mě vede:-)))
Ale jsi dobrá, šup a máš dvě a já se už pár dní nutim do jedné peněženky:-)))
Ajka

LucieH řekl(a)...

Moc pěkné...a kytičky už i u nás se klubou,ale náš PC prodělává stále nějaké změny,takže jsem z toho jelen a nevím kde co je...takže můj blog a fotky váznou:-(( už je to únavné každou chvíli zjistím, že je zase něco jinak a nemám na to čas...jinak deka pro mimi úžasná a vůbec ty věcičky krásné barevné kombinace to se bude mít:-)))

mieke řekl(a)...

Tasjes voor de kinderen ?
Gezellig, die voorjaars bloemen.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...