pondělí 8. dubna 2013

Prague Patchwork Meeting 2013

Sobotní den byl zasvěcený patchworku a návštěvě Prahy.
Byla jsem se podívat na PRAGUE PATCHWORK MEETING 2013.
Vystála jsem si raní frontu a pak už se jen kochala. Jen škoda, že Art patchwork zastínil ten klasický i moderní patchwork. Ale zase jsem na něm mohla obdivovat to vypracování, smysl pro detail a zpracování různorodých materiálů. Koho by tam napadlo zapracovat ozubená kolečka, nebo sklíčka? Když jsem se ptala Holanďanek (omlouvám se, nevím která byla která - možná, že to byla Ineke van Unen, nejsem si jistá), jak dlouho jim trvá výroba takového quiltu, odpověděly že asi tak týden. Více času stráví tím ho vymyslet. Načež jsem je obě rozesmála dotazem, jestli pracují :-) Nějak mi nešel do hlavy ten čas. Představila jsem si, jak po celém dnu sezení u počítače v práci ještě sednu za stroj.... A týden by mi jistě nestačil. Ale autorka toho zeleného triptychu říkala, že má 4 děti, a poté co odešly z domu přemýšlela, co s volným časem. Vždycky pracovala s textilem, takže teď se věnuje patchworku a k tomu studuje.

Prodejní část výstavy, byla taky úžasná - samozřejmě, že jsem neodešla na prázdno. Od většího nákupu mě zachránilo jenom to, že těch nádherných látek tam bylo tolik, že jsem se nedokázala rozhodnout. :-)

Jen když jsem zjistila, že Katka dovezla do Čech červenou část kolekce Joela Dewberryho, tak jsem neodolala - je to prostě moje srdcovka.
 Fotky z výstavy najdete tady: https://plus.google.com/u/0/photos/109086040002290951702/albums
Ale abych se nechlubila jenom cizím peřím.... Deka je hotová a tady je výsledek:





2 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

Deky z Prahy jsou umělecká díla. Mně osobně se líbí se sunbonnetkami, mám tu postavičku moc ráda. A tvoje je taky krásná!

mieke řekl(a)...

Jullie hebben een tentoonstelling gehad, begrijp ik.
Er hangen een paar mooie quilts tussen.
Hier was afgelopen week in Rijswijk een tentoonstelling / beurs.
Ook heel leuk.
groetjes Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...