sobota 20. dubna 2013

Předzahrádka


Tentokrát nebude můj příspěvek o žádném šití, nebo tvoření. Jednoduše na to nezbyl čas. Bylo krásně, a tak jsme většinu času trávili venku na kolech, a nebo na hřišti před domem. Zrovna před chvílí jsem přemýšlela, jestli se dá napsat, že jaro udeřilo? Když může zima udeřit... :-)
Nezní to moc poeticky, že? Takže asi.... Přišlo léto nečekaně... Jaro se letos jaksi nedostavilo. Začátkem minulého týdne, jsem ještě ráno vstávala do -5 stupňů  a všude ležel sníh, o pár dnů později už bylo přes den 20 stupňů a na sluníčku se dalo skoro opalovat. Ne, že bychom to neuvítali, ale byl to trochu šok. Příroda ale zareagovala rychle, a na zahrádce před domem mi kytičky ze země vyskakovaly doslova před nosem, a protože zahrádka byla po zimně dost zanedbaná, hned jsem se pustila do jejího zvelebování. Cácorky si hrály na písku a já se zatím mohla rýpat v hlíně.
Super, to mi chybělo.
Teď bych prosila pár deštivých dnů - potřebovala bych doma trochu uklidit a zase něco ušít :-))





1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Pěkná zahrádka, i zvířátka tam máš, supr:-)))
Ajka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...