čtvrtek 13. června 2013

Čtvereček ke čtverečku

Doma jsem našla nějaké zapomenuté čtverečky. Zřejmě nějaký zbytek pokusu o rychlé šití. :-) Jenže co s nimi. Bylo jich málo a navíc byly malé. Času se mi momentálně nedostává, a tak je třeba šít z větších kusů :-)) Rozhodla jsem se je doplnit o bílý lem a přidat k nim další čtverečky. Teď už to vypadá docela zajímavě. Momentálně mám "výsledek" připnutý na tyči a přemýšlím, jak dál. Současná velikost: ubrus na konferenční stůl. Zase jeden z projektů u kterého naprosto netuším jak skončí :-)) Ubrusy u nás nevedeme, tak to bude asi deka, nebo to ještě jednou rozstříhám na prostírky ;-) Jenže na následující dny hlásí teplé počasí, takže se asi šití odkládá a výsledek nebude hned. Budete se muset nechat překvapit :-) Cácorky chtějí být venku, ani se jim nedivím. Jenže mě to NEBAVÍ... stát hodiny u písku a koukat, jak si hrají. Asi budu muset rozdělat nějaký nový projekt na ruční šití. :-)



A ještě vám musím ukázat páva, jak se před námi natřásal v Podzámecké zahradě a děsně ho iritovalo, že se ho holubi nebojí ;-)

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Topík fakt luxusní:-))
Tak to já bych zas klidně u toho písku koukala ... leč mé prostřední dítě místo na písku viselo věčně někde na plotě či na stromě, takže pro mě jít na písek znamenalo honit dítě po celém hřišti:-)))

Hanka V. řekl(a)...

Krásný kousek.
Dnes jsem byla v Kroměříži a taky na nás páv dělal dlouhhá pera:-)))) (ne dlouhý nos:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...