neděle 11. srpna 2013

Prázdninový příspěvek

Prázdniny
Nevím jak vy, ale mně se o prázdninách opravdu nedostává času. Stroj jsem už "zazimovala" a těším se zase na dlouhé zimní večery, až budu mít zase čas na tvoření.
Dovolenou už máme za sebou, toulali jsme se po vlastech Českých po zámcích a hradech v okolí Prahy. Navštívili jsme Karlštejn, Kokořín i Křivoklát, vylezli na Říp .... atd. Jen co budu mít trochu volného času, hodím to na web i s fotkami - až bude ten čas, teda :-) Viděla bych to tak v září. :-)) Ale pokusím se dřív.
Tahle taštička byla moje poslední dílko pro dcerku mojí kamarádky. Úžasný střih, tak doufám, že nebude poslední. Mám nastříhané ještě části na tři penálky a patchworková deka stále ještě taky není kompletní - takže se nedá říct, že bych neměla co dělat, ale teď se domů opravdu vracíme až po osmé hodině. A než cácorky zaženu do postele, trochu to trvá. Příští týden už holkám začínají příměstské tábory a pak už je naštěstí v provozu zase školka. Nedostává se nám hlídání, takže tento týden jsme povolali au-pair strýčka, aby se týden o neteře staral ;-)
Dopadlo to dobře, přežili to všichni.
Julinka měla koncem července narozeniny. 6. - po prázdninách už jde do první třídy. a protože si naplánovala dětskou oslavu na tenisové Bajdě, vytvořila jsem pro děcka zvířecí prohazovačky. Zabralo mi to jedno odpoledne - nejdýl trvalo to vyříznout a sehnat dostatečně velkou krabici. 


3 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

Šikovná mamča:-)

Elianna řekl(a)...

Martinko, koukám, že máš celkem frmol :o)

Avondster řekl(a)...

:-)
Eli, jak chodím do práce tak mi nezbývá na nic čas :-) zvlášť teď v létě. Sluníčko mám ráda, ale už mi to tvoření i chybí.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...