sobota 7. září 2013

Do školy - for school

Když už jsem šila různé pytlíčky, taštičky a kapsičky do školy, napadlo mě, že bych mohla ušít i ubrousky pod svačinu. Nic složitého, prostě jen sešít pár látek k sobě, aby se cácorkám dobře svačilo.



7 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Svačí se i očima, takže super!!!

mieke řekl(a)...

Voor school,.... wat doen de kinderen daar mee ? Placemat ??
grtjs Mieke

Eva Gizela řekl(a)...

To je príma nápad a děti budou mít příjemnější pobyt ve škole.

Věrka řekl(a)...

Krásné Marti, to věřím že se holkám bude svačit báječně.
Věrka

p.s. můžeš mi prosím napsat na verka-zmurka@centrum.cz svoji adresu - mám tě v kytkové výměně :-) a na email jsi zatím neodpověděla. díky

Avondster řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Avondster řekl(a)...

Mieke, dat is voor meisjes, ze kunnen daarop eten.

Věri, ale já ti už psala. Mrknu se co se s tím stalo.

mieke řekl(a)...

Dat vermoedde ik al.
Hier noemen ze dat een place-mat.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...