sobota 21. září 2013

Kytičková výměna

Koncem srpna jsem se s radostí přidala k Věrčině kytičkové výzvě. Úkol byl jednoduchý vyrobit NĚCO s tématem kytiček a poslat to tomu, koho jsme dostali přiděleného.
Já tvořila pro Pavlu.
A protože jí to už došlo, můžu dát fotky i sem. Jsem moc ráda, že se jí girlanda líbila.





Fotila jsem už navečer, takže fotky nejsou nic moc. Pavli je má hezčí TADY

5 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

No páni, to se povedlo!

Ajka řekl(a)...

moc pěkná girlanda:-)

mieke řekl(a)...

Dat ziet er heel leuk uit.
grtjs Mieke

zcdl řekl(a)...

aj z tvojich fotiek vidiet ze je grilanda krasna... :) urcite potesila

Pavluška B. řekl(a)...

Marti, mě se zase víc líbí, jak jsi to vyfotila ty. Ale na fotkách nezáleží. Hlavní je, že se kytičková výměna povedla a z dárku mám radost:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...