středa 18. září 2013

O jednoho kostlivce méně

Při přehrabování se v látkách jsem našla i jednoho kostlivce - topík na polštářek. Ležel tam chudina schovaný, všichni na něho zapomněli, nikdo si ho nevšímal. Myslím, že je z doby, kdy jsem trénovala volné prošívání. Je to na něm trochu vidět. Bylo mi ho líto a tak se naše domácnost rozrostla znovu o další polštářek.

 Látky jsou to všechno zahraniční od Mody, kupované u Bellet, když ještě fungoval obchůdek s látkami.


Látka zadní strany polštářku byla původně určená na zadní stranu jedné deky, ale zalíbila se mi na tolik, že se mi ji zželelo a těch polštářků bude na konec asi víc.


 A ještě detail - ne vždy všechno vyjde, tak jak má ;-) Ale neleží se na něm kvůli tomu o nic hůře než na druhých :-)

5 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Vzor i látky opravdu zajímavé, celek velmi povedený

Avondster řekl(a)...

Díky Hani.

Ajka řekl(a)...

Vypadá pěkně:-))

mieke řekl(a)...

Dat ziet er mooi uit.

Elianna řekl(a)...

Martinko, polštářek i s trénovaným prošíváním je moc pěkný.
A všechna tvá tvorba je parádní!
Děkuju ti za návštěvu u mě. Jen doufám, že si brzy "odzimuju" stroje. Vloni jsem nutně potřebovala overlock a šila jsem na něm zhruba 20 minut, jsem ostuda :o( Ale je načase s tím něco udělat.
Mějte se doma moc hezky a ať se starším holčinám ve škole daří.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...